TQ Tezos і DMA United анонсували NFT-маркетплейс TRUESY

TQ Tezos і DMA United анонсували NFT-маркетплейс TRUESY

Раніше ми писали про те, як художники випускають NFT-комікси та аніме на блокчейні Tezos. Тепер до них приєднаються відомі бренди, дизайнери, музиканти і спортсмени. Вони продаватимуть свої роботи на маркетплейсі TRUESY, який анонсувала команда TQ Tezos.

TRUESY — майданчик для демонстрації та продажу мистецтва у вигляді NFT. Розповідаємо про концепцію, особливості та перших продавців маркетплейсу

Ідея маркетплейсу TRUESY

Майданчик TRUESY курує рекламне агентство DMA United. Воно створює рекламні кампанії та акції для десятків брендів на кшталт Sony, Pepsi, NBA, Warner Bros. і Playboy.

DMA United позиціонує TRUESY як маркетплейс з покращеним користувацьким досвідом. Користувачі отримають ексклюзивний доступ до нових продуктів і брендованих речей. Для цього TRUESY співпрацює з брендами, пов’язаними з модою, мистецтвом, спортом, музикою і технологіями. Також майданчик планує підтримувати спадщину історичних особистостей. Наприклад, партнером TRUESY стане House of Mandela — музей мистецтва, присвяченого боротьбі з расизмом.

Особливості маркетплейсу

Головна відмінність TRUESY від інших NFT-маркетплейсів — ретельний відбір творців токенів. Керівництво майданчика має намір пропускати тільки креативні зразки мистецтва, які відповідають запитам колекціонерів. Творці зможуть відкрити персоналізовані галереї, щоб підкреслити їх бачення, посил і брендування.

TRUESY обіцяє надати інтуїтивно зрозумілий і простий інтерфейс. Крім того, користувачі зможуть купити NFT за допомогою банківських карт.

Завдяки оновлюваності Tezos, TRUESY зможе розширити можливості використання NFT: створювати контент з поступовим розблокуванням, оживляти мистецтво в 3D і AR, проводити роздачі мерча.

Перші NFT-колекції на TRUESY

Після запуску маркетплейс TRUESY буде щотижня публікувати ексклюзивні колекції наступних людей і брендів:

  1. Грег Юна — ювелір, який виготовляє прикраси для знаменитостей на кшталт актора Майкла Б. Джордана і боксера Флойда Мейвезера. Грег створював прикраси для людей і житла разом з креативним партнером Рейчел Готлі, а тепер буде випускати NFT;
  2. BUA (Джастін Буа) — художник. Першим переніс на полотно історії з хіп-хоп культури. BUA допомагав створити візуальний стиль ігор NBA від EA, а його цифрову картину «DJ» купили 13 мільйонів разів;
  3. Імран Потейто — бренд молодіжного вуличного одягу, який носить співачка Біллі Айліш. Він випустить NFT на TRUESY одночасно із запуском нової лінійки одягу;
  4. Віктор Круз — футболіст, інфлюенсер і ТБ-зірка США. У Віктора мільйон підписників в Instagram, і він хоче випускати NFT;
  5. Room Service International (RSI) — громадська організація, яка допомагає бідним суспільствам з усього світу за допомогою благодійних концертів, ініціатив та партнерств;
  6. Джаліл Нзінга — сучасний американський художник;
  7. American Dream Magazine — перший NFT-нативний журнал. Він переосмислює сутність типового американця за допомогою інтерактивних історій з абсурдним гумором;
  8. Кейсі Спунер — музикант, фотограф і дизайнер. Більш ніж 30 років стежить за культурними зрушеннями і зображає їх у мистецтві.

Підпишіться на соціальні мережі Tezos Ukraine, щоб не пропустити новини екосистеми Tezos:

  1. Telegram-канал.
  2. Facebook.
  3. Twitter українською та російською мовами.
  4. Twitter англійською мовою.
  5. YouTube-канал.
  6. Instagram.
  7. LinkedIn.
  8. hub на ForkLog.

наступний

Як вибрати бейкера для своїх tez

Читайте схожі пости

5 NFT на Tezos, які подорожчали в 5 разів

5 NFT на Tezos, які подорожчали в 5 разів

Найкоротший огляд найкориснішого сайту для NFT-колекціонерів

Найкоротший огляд найкориснішого сайту для NFT-колекціонерів

Фотографії як інвестиція: розповідаємо про NFT-маркетплейс Arago на Tezos

Фотографії як інвестиція: розповідаємо про NFT-маркетплейс Arago на Tezos

Читайте блог і не пропускайте новини про TezosЧитати блог

Спільнота