Ваші NFT не купують? Ви не вмієте їх шилити!

Ваші NFT не купують? Ви не вмієте їх шилити!

У Twitter зі 100 постів з хештегом #Tezos 98 пов'язані з NFT. А топові публікації взагалі однакові: «Кидайте сюди свої токени, я куплю і ретвітну!!». Це називається шилінг або shilling.

Ми захотіли глибше розібратися на ринку NFT на Tezos: як художники шилять токени, хто їх купує, і наскільки це ефективно. Спойлер: шилінг працює!

Що означає шилити

Слово «to shill» дослівно перекладається як «закликати». Спочатку цим терміном називали процес створення первісного інтересу до будь-якої діяльності: продажу товарів, вуличних виступів та азартних ігор.

Залежно від контексту, шилінг може бути легальним і не дуже. Але завжди є спільна риса: дійова особа — зазивала — пов’язана з рекламованим товаром або послугою.

Нелегальний шилінг — реклама, яка використовує неетичні методи та пряме підштовхування до дії. Наприклад, у грі в наперстки або монті зазивала може показово виграти велику суму та оголосити, що це найлегші гроші у житті. Тим самим він надихає глядачів взяти участь в азартній грі та збагатити шахраїв.

Легальний шилінг — більш-менш чесна реклама. Наприклад, казино наймає людей і видає їм гроші, щоб ті просто грали та створювали видимість людного місця. Або коли виробник електросамокатів безкоштовно видає їх співробітникам, щоб ті каталися містом та привертали увагу.

Ми вважаємо, що шилінг NFT є чесним методом реклами з погляду етики, якщо зазивала просто показує токени своїм підписникам чи глядачам. Зазвичай це роблять у соцмережах: або у Twitter і Instagram з хештегами #NFT і #blockchain_name, або у Facebook, Discord та Reddit у каналах присвячених NFT.

Для чого шилити NFT

Щоб задуматись про покупку товару, спочатку потрібно дізнатися про його існування. На одному лише fxhash випущена 121 тисяча NFT, а середня кількість унікальних покупців становить 2 тисячі людей на місяць. Навряд чи хтось із них гортатиме всі 121 тисячу токенів на fxhash або 736 тисяч на hic et nunc.

Висновок: потрібно рекламувати свої роботи, інакше їх ніхто не побачить і не придбає. Автори великих колекцій так і роблять. Наприклад, люди шукали Tezzardz вже у липні 2021 року, за два місяці до старту мінтингу у вересні.

Великі колекції з гарними токенами притягують інтерес самі по собі (ми теж писали про Tezzardz). Ще більше приваблюють токени знаменитостей: Майка Шіноди, Doja Cat, Junkie XL та інших. А якщо колекції потрібна серйозна реклама, шилінг можна замовити у спеціалізованих маркетингових агентств. Послуги професіоналів можуть коштувати від $50 000 до $500 000.

Одна з причин інтересу до NFT — можливість заробити на їхньому перепродажі. «Перекупники» теж починають шилити токени, щоб потім збути їх дорожче. Іноді не виходить: Сіна Еставі купив NFT з першим твітом засновника Twitter Джека Дорсі за $2,9 млн. Він сподівався перепродати його мінімум за $48 млн, але користувачі Opensea запропонували йому лише $3600.

Як шилити NFT

Ми перевірили кілька твітів з 200 лайками та закликом зашилити NFT. Подивилися 100 коментарів із посиланнями на маркетплейси. З них 86 токенів було продано мінімум одному покупцю протягом доби після розміщення коментаря.

Що цікаво:користувачі купували токени і в авторів з великими колекціями, і у тих, хто випустив лише один NFT. Наприклад, художник Kadeboyz випустив лише одну картинку Monday, запостив про неї у твіттері і продав один екземпляр.

Ще одне спостереження: сучасний арт із кислотними кольорами продається краще, ніж які-небудь пейзажі у спокійних тонах.

Отже, як шилити NFT, якщо ви не будете робити окремий сайт для мінтингу та наймати професіоналів:

  1. Зробіть NFT та виставте їх на продаж.
  2. Напишіть пост у Twitter із хештегами типу #NFTs #CleanNFT #tezos (не забудьте посилання на токен!).
  3. Вставляйте його в коментарі до останніх постів про шилінг NFT на Tezos.

На Reddit краще не шилити: там таке не люблять.

Підписуйтесь на соцмережі Tezos Ukraine, щоб нічого не пропустити:

  1. Telegram-канал
  2. Facebook.
  3. Twitter російською та українською мовами
  4. Twitter англійською мовою
  5. YouTube-канал
  6. Instagram
  7. LinkedIn
  8. hub на ForkLog

наступний

Екосистема Tezos у вашому смартфоні: огляд мобільного гаманця та DApp-браузера Naan

Читайте схожі пости

Купуємо, поки свіже: 5 способів знайти нові NFT-колекції на Tezos

Купуємо, поки свіже: 5 способів знайти нові NFT-колекції на Tezos

Аналітика економіки Tezos: мейнстрім — це добре

Аналітика економіки Tezos: мейнстрім — це добре

GameFi-проєкти: що це таке і кому вони приносять користь насправді

GameFi-проєкти: що це таке і кому вони приносять користь насправді

Читайте блог і не пропускайте новини про TezosЧитати блог

Спільнота